PDF: Creating global brand: Confiar em
Creating global brand: Confiar em
Rachel Botsman: We've stopped trusting institutions and
TED Talk Subtitles and Transcript: Something profound is changing our concept of trust, says Rachel Botsman. While we used to place our trust in institutions like governments and banks, today we increasingly rely on others, often strangers, on platforms like Airbnb and Uber and through technologies like the blockchain. This new era of trust could bring with it a more transparent, inclusive and ...
Rachel Botsman: Deixámos de confiar nas instituições e
Algo profundo está a mudar o nosso conceito de confiança, diz Rachel Botsman. Enquanto costumávamos depositar a nossa confiança em instituições como governos e bancos, hoje confiamos cada vez mais noutras pessoas, muitas vezes em estranhos, em plataformas como o Airbnb e a Uber e através de tecnologias como a cadeia de blocos.
Rachel Botsman: Paramos de confiar em instituições e
Algo profundo está mudando o nosso conceito de confiança, diz Rachel Botsman. Enquanto costumávamos confiar em instituições como governos e bancos, hoje confiamos cada vez mais nas outras pessoas, normalmente estranhos, em plataformas como Airbnb e Uber, e por meio de tecnologias como a Blockchain.
Earned Brand 2016 Brasil Results SlideShare
Earned Brand 2016 Brasil Results 1. Earned Brand2016 Brasil 2. A Marca que Conquista Earned Brand 2016 Global | 2 A história da Earned Brand – a “Marca que Conquista” – não é fácil de ser contada; ela é demonstrada e vivenciada. E, para fazerem isso, as marcas não podem operar apenas com um guia de estilo.
interactive concept design
This can mean creating brand identities, branded environments, packaging, web services or advertising. We are agile and designer driven. Our clients appreciate working directly with the designers. We believe in quality because it is the only thing that stands the test of time. Our skill set covers strategic, graphic, product, digital and booth ...
0 Response to "PDF: Creating global brand: Confiar em"
Post a Comment